Summerschool 2018 B2B Contentmarketing - EduJong

Summerschool 2018 B2B Contentmarketing

(0 Beoordelingen)
€297,00
cursusbeeld summerschool

Maak een haalbaar b2b contentplan tijdens de summerschool 2018

Kriebelt ‘t? Blijft ‘t steeds maar liggen? Heb je ideeën, maar weet je niet waar te beginnen? Als je wilt weten hoe je zichtbaar wordt in de markt en hoe je een concrete en haalbare contentkalender maakt, en je hebt tijd deze zomer, doe dan mee met de Summerschool 2018 b2b contentmarketing. Eind augustus heb jij jouw contentplan voor Q4 2018 helder. Bijtanken en opladen van 2 juli t/m 23 augustus.

wat is contentmarketing

De vragen van ondernemers en andere profs stapelen zich bij mij op. Die gaan onder andere over hoe je zichtbaar wordt in de markt en hoe je expertstatus kan bijdragen aan de groei van je business. Veel mensen hebben vergelijkbare vragen, ook al is ieders business anders: mkb, grootbedrijf, eenpitter, toeleverancier, dienstverlener. In de summerschool pakken we alle vragen beet én kom je met gelijkgestemden in contact. Je kunt sparren, ideeën toetsen en hoort hoe anderen het doen.

Dit zijn wat marketingvragen die ik tegenkom, herken jij ze?

  • Ik ken de uitdagingen van mijn klant, maar hoe kom ik tot een goed verhaal?
  • Waar zit mijn klant, wat doet hij online en waar is hij naar op zoek?
  • Ik zoek goede marketingvoorbeelden in de technische markt
  • Ik heb een hoop kennis, maar hoe zet ik die om in goede online acties?
  • Hoe presenteer ik me als aantrekkelijke werkgever?

Al deze onderwerpen, en nog veel meer natuurlijk, komen in de summerschool b2b contentmarketing aan de orde.

Focus op de b2b

De ervaring leert mij dat de meeste van mijn deelnemers in de technische branche werkzaam zijn. Dit is van extra toegevoegde waarde is mijn ervaring; je zit snel op hetzelfde level. Hun verhalen en mijn (Nederlandse) praktijkvoorbeelden zullen je aanspreken.

Nog een voordeel van de summerschool is dat je in een – voor de meesten – relatief rustige periode, nieuwe kennis kunt opdoen en tegelijk een haalbaar plan op poten zet. De combinatie van elkaar ontmoeten en samen met anderen sparren en ervaringen uitwisselen maakt dat je sneller en grotere stappen zult zetten.

Wat houdt de summerschool b2b contentmarketing precies in?

  • Je krijgt in de maanden juli en augustus wekelijks online inspiratie toegestuurd via deze site. Je kunt dit op ieder moment lezen. Iedere week wat dan beschikbaar komt, of in augustus alles in 1 keer. ’t Is maar hoe het je het best past.
  • Bij aanvang krijg je een werkblad waarmee je het stappenplan volgt dat ik heb ontwikkeld. Het is de basis van de summerschool.
  • Per week ontvang je de link naar een video, leestips, een of enkele opdrachten en tools die je daarbij helpen. Je doet 80% online.
  • Ik organiseer 2x een webinar: op de vrijdagen 13 juli en op 10 augustus van 10 tot 11 uur. Je kunt daar o.a. live je vragen stellen. De opname komt naderhand beschikbaar mocht je er niet bij kunnen zijn
  • De gehele zomer ben ik beschikbaar voor jouw vragen via mail, telefoon en evt. Skype.
  • Op 23 augustus maak je tijdens de slotworkshop van je voorbereidende werk een haalbaar en concreet plan waarmee je de volgende dag kunt starten. We zijn een hele dag met elkaar op een lekkere plek in centraal Nederland. Er zijn die dag extra bonussen, maar die verklap ik nog niet.
  • Als je alle informatie die ik jou stuur in juli en augustus leest en uitwerkt én je bent er ook bij tijdens de slotworkshop op 23 augustus, dan heb je eind van die maand je contentplan en contentkalender voor Q4 van 2018 concreet. Dat garandeer ik je.
  • Je hebt 1 jaar toegang tot het lesmateriaal op deze site.

 We nemen b2b contentmarketing onder de loep:

  • Theorie en achtergrond
  • Proces en strategie
  • Praktische organisatie
  • Creatieve invulling
  • Bereik en effect

De inhoud bestaat uit:

  • Praktische en achtergrond (b2b-)informatie over contentmarketing
  • Huiswerkopdrachten
  • Wat-en-hoe video’s die ik speciaal voor jou maak
  • Speciaal voor jou geselecteerde online artikelen en boektips (NL en EN)
  • Tools en schema’s
  • E-mails tussendoor met tips en suggesties ter aanmoediging en stimulans

Investering in tijd

Houd rekening met per week een half tot 1 uur voor lezen, kijken en luisteren en ongeveer 1 tot 2 uur per week aan je eigen plan werken. Natuurlijk kun je er veel meer tijd in stoppen als je snel grotere stappen wilt zetten. Kun en wil je deze tijd er niet aan besteden, dan is het niet zinvol om mee te doen.

Wat kost de summerschool?

De kosten van deelname aan de summerschool 2018 b2b contentmarketing hou ik bewust laag: 297 euro. Ik help graag zoveel mogelijk ondernemers en professionals op weg met goede en haalbare contentmarketing. Iedereen heeft daar baat bij, ook ik! Zelf wil ik vlieguren maken als trainer en inspirator contentmarketing, een nieuwe rol voor mij waarmee ik in 2017 ben gestart.

En let op: vroegboekers profiteren van nog meer voordeel:

  • Inschrijving t/m 17 juni (23:59) – 97 euro
  • Inschrijving 18 – 24 juni (23:59) – 197 euro
  • Inschrijving 25 juni – 1 juli (23:59) – 297 euro

Ja, je leest het goed. Als je snel kunt besluiten, betaal je nog veel minder, tot slechts een derde van de toch al lage prijs!

De prijzen zijn exclusief btw.

Je krijgt toegang tot mijn VIP-ruimte

Door jouw deelname aan de summerschool krijg je toegang tot mijn VIP-ruimte: deze website! Daar staat al het lesmateriaal op. Via het forum kun je contact leggen met andere cursisten, vragen posten en reageren op vragen en opmerkingen van andere cursisten. Het zal je veel opleveren!

Maak werk van je contentplan!

Het kan echt hoor: bijtanken en opladen en in korte tijd voor Q4 van 2018 nog een concreet contentplan maken dat haalbaar voor je is. Hoe je dat aanpakt én realiseert, leer je in de summerschool 2018 b2b contentmarketing. Heb je er zin in? Fijn, ik kijk er naar uit je te ontmoeten tijdens de summerschool! Je kunt je hier direct aanmelden en de betaling in orde maken. Doe je de betaling niet zelf? Vraag dan om een factuur. Nadat de betaling is ontvangen, krijg je vanaf 2 juli toegang tot het lesmateriaal.

Zijn er zaken niet duidelijk of heb je andere vragen? Bel of mail! saskia@dejongev.nl, (06) 41 86 66 82.

 

summerschool 2018 b2b contentmarketing

Cursus kenmerken

  • Lezingen 0
  • Toetsen 0
  • Deelnemers 3
  • Beoordeling Ja
  • No items in this section
Saskia De Jong
Als marketing- en communicatieadviseur in de b2b ben ik onder de naam DeJong&Verder al sinds 1995 werkzaam. Met het social learning platform EduJong draai ik de rollen om en draag ik jou mijn kennis en ervaring via online cursussen en live bijeenkomsten over hoe je van je kennis waardevolle content maakt.

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

0
0 beoordelingen

Gedetailleerde beoordeling

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%
€297,00