Blijf je ontwikkelen. Blijf jong!

Als marketing- en communicatieadviseur in de b2b ben ik onder de naam DeJong&Verder al sinds 1995 werkzaam. Met het social learning platform EduJong draai ik de rollen om en draag ik jou mijn kennis en ervaring via online cursussen en live bijeenkomsten over hoe je van je kennis waardevolle content maakt.

Ik werk vaak voor kennisintensieve organisaties. Hoe je kennis en visie vertaalt, doelgroepen bereikt met impact en business genereert, is de kern van menig project. Frequente zichtbaarheid met een goed verhaal, on- en offline, vormt dagelijks de rode draad in wat ik voor klanten doe. Contentmarketing!

Sinds begin 2017 ben ik bezig al mijn kennis, ervaring én mijn visie over marketing, communicatie en PR in een systeem onder te brengen. Die vakgebieden komen samen in contentmarketing.
Het frame staat inmiddels: de Contentroutekaart. Alles dat relevant is om contentmarketing voor jouw projecten concreet te maken kan aan bod komen als je mijn model hanteert.

Voorjaar 2017 heb ik als pilot een 5-weekse groepscursus contentmarketing gegeven aan een kleine groep klanten waarin de deelnemers met de Contentroutekaart hebben gewerkt. Hun reacties waren zo positief dat dat mij inspireert in hoog tempo door te gaan met de doorontwikkeling van mijn eigen cursusprogramma op EduJong.

Met het social learning platform EduJong draai ik de rollen om en draag ik jou mijn kennis en ervaring via online cursussen en live bijeenkomsten over hoe je van je kennis waardevolle content maakt. Zodat je zelf je contentmarketing structureert en efficiënt organiseert. Er is een massa informatie te vinden over contentmarketing, iedereen heeft het er over.
Ik ben er dagelijks mee bezig en help je naar succes.

Neem een kijkje bij de cursussen, coaching en workshops op mijn platform.

Ik blog op EduJong over mijn visie, praktijkvoorbeelden en tools die je kunt downloaden. Kijk bij de blogs en doe er je voordeel mee!

Blijf je ontwikkelen. Blijf jong!

De klik en de click

Als jouw content waarde heeft, help je een ander verder. Contentmarketing is waarde overbrengen om het leven van de ander te verbeteren met nuttige informatie. Dat verbindt én verkoopt. Door goeie inhoud te brengen met een ijzersterk verhaal.
Contentmarketing is een kans je eigen verhaal te vertellen, via verschillende kanalen, op een authentieke manier. Je kunt er door verrassen en je relevantie tonen. Helpen, leren en informeren. Zo maak je verhalen die het waard zijn om te delen.

Dat kan via blogs, e-books, white papers, video’s, inhoudelijke events, free publicity, social posts, magazines, brochures, enzovoort. Online én offline. Weinig nieuws dus onder de zon; waar contentmarketing voor staat bestaat al jaren, maar het begrip verovert nu ineens de hele wereld, dankzij internet. Want dat heeft van ons allen een uitgever gemaakt en creëert legio kansen om je business in sneltreinvaart te versterken met kennis die een ander verder helpt.

Via EduJong help ik jou je kennis en expertise te vormen tot een ijzersterk verhaal. Ik heb 25+jaar b2b-ervaring. Het is mijn missie vooral de b2b-sector te inspireren content te maken die betekenis heeft en een ander verder helpt. Voor de klik en de click.

Over contentmarketing blog ik op op www.dejongev.nl. Als je interesse hebt in mijn inspiratieblogs, stuur ik je ze graag toe!

Ik vind het geweldig als ik jou mag inspireren met mijn kennis en ideeën over contentmarketing. Hoop je spoedig te zien bij één van de cursussen!